miercuri, 2 noiembrie 2016

Cărți fascinante pentru copiii noștri

Dragii mei, în curând va apărea o nouă secțiune a blog-ului în care voi prezenta și descrie cărți ale editurii Usborne, o editură cu tradiție din Marea Britanie care se axează pe publicarea de cărți fascinante pentru copii cu vârste între 0 și 18 ani. Eu voi descrie cărți din mai multe categorii, iar dacă vă interesează o anumită carte sau colecție vă rog să îmi scrieți și voi posta cărți pentru interesul tuturor. 

Ca organizator independent Usborne pot organiza împreună cu voi petreceri de prezentare a cărților în cadrul cărora puteți admira cărțile din stoc, vă pot ajuta să alegi cărțile potrivite copilului vostru și vă pot da multe detalii despre cărți, editură, oferte sau ce înseamnă să fii organizator Usborne. De asemenea, dacă vă hotărâți să găzduiți o astfel de petrecere beneficiați de o serie de avantaje:
  • o carte cadou
  • 10% din valoarea vânzărilor din cadrul petrecerii
  • până la trei titluri la alegere cu reducere de 50%
Aceste oferte sunt supuse unor termenii și condiții, de aceea vă invit să îmi scrieți pentru a afla mai multe detalii. Mă puteți contacta prin formularul de contact al acestui blog sau la pagina de Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu